TeslaのCEO

CNN: Tesla's Elon Musk runs out of cash

  • TeslaのMusk CEOが資金難に陥っているというお話。
  • 同氏は友人からの借金で生活しているらしい。
  • 2月23日に離婚調停関係でLA裁判所に提出された文書より:

"About four months ago, I ran out of cash. I had to obtain emergency loans from personal friends. These loans are the exclusive source of cash I have. If I did not take these loans, I would have no liquid assets left."

約4ヶ月前に、私の手持ち現金は底をつきました。当座の資金として、私は友人から借金するしかありませんでした。借入以外に現金収入はありません。

同氏のなんだかよくわからない私生活...

  • 資産の部...65万ドル
  • 月収...8255ドル
  • 月々の支出...20万ドル!!!!!!!